Life Is A Bitch

Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av lifeisabitch - 12 oktober 2009 20:59

nu e jag hemma igen. bilen gick igenom besiktningen tack o lov. sen har jag umgåtts med kompis o hennes dotter...Zorro har fått fler knutor.. funderar på vad det kan vara för han verkar inte ha ont för han tycker om när jag rör dem.. ska låta dem äta upp burkmaten sen så kör jag bara med torrfoder i några dagar o ser om det kanske e burkmaten som e boven.. vill inte gå till vet igen. fick vaccinations räkningarna o sammanlagt för mina 3 katter blir det typ 2000 kr..jag ska fota min cykel imorn o lägga ut den på blocket. jag använder inte den ändå..ska kolla på svenska hollywood fruar nu..

Av lifeisabitch - 12 oktober 2009 07:53

Idag ska jag besikta bilen men jag måste åka till verkstaden först för min blinkers fram har gått isönder o det e ett helt företag att byta den själv så ingen i min närhet lyckades med det..Zorro har fått ett mysko sår vid eba örat..det var inte där igår.. får hålla koll på det i några dagar annars blir det till att åka till veterinären igen.. då får man ta på sig skyddsmundering för aggresivare katt hos veterinär får man leta efter..

jag vaknade av mig själv kl 7 idag så det var bara att gå upp o ringa medetsamma till verkstaden så nu väntar jag på att de ska ringa upp mig han sa vid 8-9 tiden skulle han ringa efter 9 får jag väl ringa igen till dem..

igår var jag hemma hos en kompis o åt middag o sen så kollade vi på wallander prästen..den var rätt ok men lite seg..

Ovido - Quiz & Flashcards