Life Is A Bitch

Alla inlägg den 31 oktober 2009

Av lifeisabitch - 31 oktober 2009 11:07

då e det helg igen tyvärr e man inte ledig..men men rätt skönt att komma iväg o börja jobba igen.. har så ont i magen idag.. undrar om det e det dåliga samvetet som har sitt kontor där.. efter 2 dagars ångest så räcker det nu.. gjort e gjort... det var bra sex men av fel anledning o med fel person. så nu stänger jag den kistan o spikar i spiken o tittar framåt.. idag ska jag hem till mamma o pappa en sväng sen ska jag jobba till 24 inatt o efter det ska jag nog kolla på filmen jag spelade in 3 systrar verkar riktigt bra =).. får nog ringa veterinären till Zigge på måndag igen. hans ögon har blivit mycket sämre igen.. grr.. har städat o haft mig nu så nu skiner lägenheten igen.. skönt hatar när det e oordning o ändå var jag världens slarvigaste när jag var yngre.. jaja nu får jag hoppa in i duschen så jag hinner nåt idag.. ska äta kött o broccoligratäng mumsfilibabba =)

ha det så bra alla ni som läser o kom ihåg Glöm dagens bekymmer imorgon kommer nya

Ovido - Quiz & Flashcards