Life Is A Bitch

Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av lifeisabitch - 15 oktober 2009 16:21

Jag somnade o sov typ 1 timme innan inte så lätt att sova när katterna ville sova på mig..alla skrämde upp mig innan att man skulle får så himla ont o sånt.. nu e det ca 5 timmar sen jag tog det o det e lite ömt precis där jag blev stucken annars inget. själva sticket gjorde inte heller ont, rätt skojigt att man blev stucken av sköteskeeleven på jobbet hehe..det kliar lite på min arm men det kan ju klia ändå behöver ju inte skylla allt på vaccinet..om man riktigt anstränger sig o känner efter så kan man känna att det går små små tråda i armen som gör ont men det e bara om jag anstränger sig noga

Jag sålde precis min cykel e så jädra glad.. det var en från helsingborg som skulle komma men hon skyllde på att allt kört ihopa sig så hon inte kunde komma o just då ringde en kvinna från byn som verkligen ville ha den så jag sålde den till henne istället.. hon kom på 10 min eftersom hon tyligen bodde på gatan brevid min.. så nu e jag 1600 kr rikare o en cykel fattigare..

Av lifeisabitch - 15 oktober 2009 12:27

Efter mycket velande så åkte jag till jobbet idag o vaccinerade mig.. med min vanliga otur så hade jag väl hamnat i respirator eller dött av svininfluensan.. jag känner mig inte speciellt annorlunda nu.. men alla jag känner har fått ont i armen så det kan jag väl räkna med.håller på att tvätta idag ska snart ner o torktumla sen får jag kanske hitta på nåt att äta.. blev sugen på stuvade makaroner o köttbullar hoppas jag har det hemma..

vädret e trist idag.. Zorro har fått en allergisk reaktion mot nåt men idag känns han mindre knutig. jag har fryst torrfodret o tagit bort burkmaten hoppas det  hjälper..annars får jag forska vidare o hjälper inte det så får Zorro ta en tripp till veterinären igen.. Mamma sa idag att han kanske borde helundersökas kosta vad det kosta vill.. äntligen verkar hon fatta hur mycket den katten betyder för mig..

Ovido - Quiz & Flashcards