Life Is A Bitch

Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av lifeisabitch - 8 oktober 2009 09:49

är det ute idag fy fasen vad jag fryser..ska iväg med en kompis senare.. jag måste ändå handla kattmat o kattsand. det e vapenvila mellan mig o Zorro nu. han har fjäskat som bara den sen han högg mig igår.. Zigge ville hjälpa mig att klä på mig han anföll mina strumpor o snörena i mina byxor o Puma vill bara mysa idag.. Ibland kan jag titta på dem o tänka att jag e så otroligt lycklig som får ha dem i mitt liv..

En kompis till mig kom på den smarta iden att få mig att gå på blinddate, men det e inte blinddate för mig för jag vet vem han e. De lånade min bil igår för de skulle hämta ett bord så jag fick köra hans bil jisses jag låg nog på 170 hela vägen hem.. älskar fart, skulle nog blivit racerförare istället.. Är nu ledig från jobbet i hela 6 dagar.. så otroligt skönt ska bara njuta av friheten =)

Ovido - Quiz & Flashcards