Life Is A Bitch

Alla inlägg den 10 oktober 2009

Av lifeisabitch - 10 oktober 2009 12:19

De senaste dagarna har jag varknat skit tidigt o inte kunnat somna om.. det kvittar när jag lägger mig på kvällen jag vaknar ändå tidigt.. katterna e snälla o låter mig sova men jag kan inte ändå..

sitter här o väntar på att de ska ringa så vi ska åka iväg nån gång.. det e så segt när man varit uppe så tidigt. förrmiddagen blir så lång..jag har möblerat om lite här hemma.. älskar att möblera om..katterna bus sover nu tack o lov Zigge har varit helt omöjlig. han e det ofta nu.. han biter i allt han inte får  e helt sjövild..han e så otroligt söt när han sover.. igårkväll fick jag damp på honom för han biter i internetkabeln..usch jag börjar bli sömnig igen så snart får de ringa annars somnar jag ...

skriver mer ikväll

Ovido - Quiz & Flashcards