Life Is A Bitch

Alla inlägg den 24 oktober 2009

Av lifeisabitch - 24 oktober 2009 10:42

Igår var jag på sexparty det var riktigt roligt.. drack en massa drinkar o cider. otroligt nog så mår jag rätt bra idag e bara trött. killen från mitt förflutna ringde mig 6 gånger i natt mellan 02.30 o 4.jag svarade inte jag visste fastän jag var rätt full att om jag svarade så skulle jag gå dit o gick jag dit så hade jag haft sån jävla ångest idag för då hade vi hamnat i säng o då hade jag sumpat det med den bra killen. så jag satte mobilen på ljudlös.det smärtar så otroligt att inte ha kontakt med honom o ingen fattar att jag faktiskt tycker om honom fastän han sårat mig så jädra många gånger o att mitt inre ibland skriker av smärta o saknad. jag vet oxå att jag försöker fördärva för mig själv o mina panik känslor kom som på ett brev på posten igår. jag tvekade över denna snälla kille som e bra för mig. jag får panik o känner att jag inte vill leva i tvåsamhet o inte kunna ha sex med vem jag vill.o killarna från mitt förflutna e riktigt på G nu de vill båda ha sex med mig  men det e bara för att jag e otillgänglig just nu. när jag var 100 % singel så ville de minsann inte..jag har även sagt till den andre killen som vill ha sex med mig att jag träffat nån nu o jag vill inte fördärva det. det e jobbigt men det ska gå..

idag ska jag på marknad med min bästa kompis o hennes kille o den nye killen =) hoppas att det blir roligt..

kram på er o finn er inre styrka !!

Ovido - Quiz & Flashcards