Life Is A Bitch

Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av lifeisabitch - 20 oktober 2009 10:41

Igår var jag sleten  o skulle bara slappa i soffan men det sket sig. Min bästa kompis skickade ett sms vi har krockat med ett rådjur. jag ringer upp henne på en sekund för att höra hur det har gått med alla som var i bilen. de hade tack o lov klarat sig. blir ju fan skiträdd när sånt händer.. hon lovade att höra av sig igen.. sen ringer de o vill ha skjuts för bärgaren kom till bilen. de köpte bilen förra lördagen..jag sticker självklart iväg o när jag hämtat dem så säger jag till henne att hon ska till sjukhuset för hon hade lite ont i nacken o ryggen.. hon protesterar faktiskt inte så mycket så det blir en tripp till Kristianstad. läkaren där var den mest konstiga person jag träffat så jag börjar få skrattanfall när jag följer med in som stöd hehe.. usch tänk om jag förlorat dem. bara tanken gör mig skit lessen. I förra veckan så försökte en kompis ta sitt liv han hade lyckats om inte hans bror varit uppmärksam.

Jag ska träffa min dejt i helgen igen. men nu har den killen jag strulat med i 2 år vaknat o stöter på mig i även nyktert tillstånd.. igår ville han att jag skulle komma till honom.. jag var tvungen att berätta att jag träffat nån o att jag ville inte fördärva detta för han verkar vara bra för mig.. men mitt hjärta bultar o skriker efter den dåliga killen. men han har jag ingen som helst framtid med. men varför måste han kontakta mig när jag precis lyckats resa mig o kämpa vidare med en annan..jag har varit lite lessen dessa dagarna men jag har dolt det för omvärlden.jag borde vara jätte glad men han den dålige killen får mig att tvivla. e jag beredd att ge upp mitt liv? att sluta strula runt med vem jag vill. är jag beredd att ge upp singellivet? Lyckas jag stå emot killarna från mitt förflutna? frågorna e många men det finns inga svar...

nu ska jag iväg o äta med min bästa kompis.

var rädd om era nära o kära man vet aldrig hur fort de kan försvinna

Ovido - Quiz & Flashcards