Life Is A Bitch

Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av lifeisabitch - 28 oktober 2009 10:27

jädra maginfluensa till att vara seg.. inatt var det dags igen jag vaknade av ont i magen så jädra ont har jag aldrig haft.. ett tag började jag skissa på mitt testamente för att i nästa sekund vara på väg o ringa 112. jag tillbringade lång tid på toa vill jag lova.. jag lyckades somna ifrån smärtan efter ett tag o lite tårar..när jag vaknade i morse så var det toa igen som gällde..jag har nog aldrig varit så här sjuk.. isolerad från omvärlden o mina kläder består av nattlinne o pyjamas byxor.. tur att ingen ser mig de hade blivit rädda. katterna har varit underbara . de sover när jag sover o e uppe när jag e uppe.. jag har även en sån jädra frossa så jag tror jag ska frysa ihjäl..mina grannar håller på att gräva upp deras trädgård eller nåt så de väsnas hela dagen.. idag hade jag stor lust att gå ut o slå ihjäl dem.. tur att man har en spärr o saknar krafter..jag är så trött så ögonen svider men jag kan inte sova o pallar knappt sova mer.. så här mycket i sängen som jag varit dessa dagarna så börjar jag snart få liggsår..fattar inte hur gamla kan ligga i sängen år in o år ut utan att få ont.. men jag får erkänna mig besegrad grattis förbannade maginfluensa du har segrat jag ger mig.. just nu e jag en blandning mellan arg , frustrerad o ledsen.. arg för att jag e sjuk. frustrerad för att den inte ger sig, ledsen för jag e isolerad  o hungrig.. men mat o min mage går inte ihop just nu.. ska koka fisk o ris senare idag.. det e det skonsamaste man kan äta.. men fy så äckligt..

Ovido - Quiz & Flashcards