Life Is A Bitch

Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av lifeisabitch - 13 oktober 2009 22:05

ett under har skett jag e trött.. det har inte hänt på flera dagar. kroppen har äntligen fattat att jag inte kan vara så uppe i varv som jag varit.. knappt sovit o håll i gång hela tiden. ibland tror jag att jag e manisk.. min lille älskling Zorro e mest troligt allergisk mot nåt.. grr den stackars katten får allt.. ska undersöka hans framtassar snart.. om det var stapfylikocker så skulle det vara sår på tassarna oxå.. jag orkar snart inte mer att han e sjuk.. jag mår så dåligt när han mår dåligt.. vissa säger men det e bara en katt men det e inte bara en katt...utan dem hade jag inte levt idag.. jag tänkte på dem o hindrade mig i sista sekund från att ta livet av mig.. jag hade ingen som jag litade på tog hand om dem om jag skulle dö..när jag haft det svårt har jag gråtit i deras pälsar , när jag varit sjuk o sängliggandes så har de hållt mig sällskap.När jag känt att jag inte orkat gå upp så har tanken på att de måste ha mat fått mig att gå upp. De betyder allt för mig.

Idag har jag haft Puma i 5 år.. tänk 5 år sen hon kom liten trött o mager o bestämde sig för att flytta in hos mig..5 år med glädje o förstörda blomkrukor hehe.. Grattis gumman. matte älskar dig

 

Av lifeisabitch - 13 oktober 2009 12:51

dessa 6 dagar har gått jätte fort.. kan ju bero på att jag har haft nåt att göra varje dag.. idag har jag varit o lämnat en grej i visevärdens brevlåda för jag kan inte lämna lappen imorgon för då jobbar jag kväll. äntligen ska mitt köksfönster bli lagat.. under den tiden jag bott här så har jag inte kunnat öppna det . jag har satt ut min cykel på blocket o eniro.. jag använder aldrig den o jag behöver verkligen pengarna.. veterinär räkningen blev 2200.. får panik bara jag tänker på det.. var ska jag få pengarna ifrån?? snart ska jag skjutsa en kompis till läkaren. sen blir det väl soffan som gäller ikväll.. idag vägrade jag gå upp kl 8 när jag vaknade så jag somnade om till 11 o så här trött har jag inte varit nån dag..fast jag har sovit jätte lite varje natt..

Ovido - Quiz & Flashcards