Life Is A Bitch

Alla inlägg den 29 april 2010

Av lifeisabitch - 29 april 2010 10:04

Idag skulle jag gått på liftutbildning men kl 7.10 ringde telefonen o det var samordnaren som undrade om jag kunde tänka mig att jobba i larmet ikväll istället för de hade fullständig kris där o jag kan ju larmet hyfsat.. så nu ska jag börja jobba kl 14.15 istället o gå på lyftutbildningen 27/5 istället. Jag blev oxå ledig imorgon pga att jag var så snäll att ställa upp =) det e ju valborg imorn o jag har inga planer så jag har lite panik över det. vill inte sitta hemma på valborg lixom,

Zorro har trampat rundor på mig hela natten så jag har vaknat hela tiden...

Igår var jag på möte i larmet o det var mest koncentrerat på natten o inte på oss 4 som ska jobba dagen.. men fick iallafall se ett förslag på hur schemat ska se ut o det gillas.. jobbar ju långa turer så man e ledig oftare =)

så nu e jag rastlös för jag hade ju ställt in mig på att gå lifttekniken idag så jag gick upp redan 6.50 o kunde inte somna om igen..

ha en bra dag alla

Ovido - Quiz & Flashcards