Life Is A Bitch

Alla inlägg den 25 april 2010

Av lifeisabitch - 25 april 2010 14:10

Måste bara avreagera mig..

Jag har precis varit o hämtat min kompis katt hos min bror för han fick värsta allergin.. var tror ni katten e nu jo hos hennes ex som oxå e allergisk...Fint med folk som tar ansvar för sina djur.. Jag blir inte arg ofta men jag HATAR verkligen när folk skiter i sina djur... Hoppas att hon inte hör av sig alls idag för jag e så jävla arg på henne just nu så det kommer sluta i ord man ångrar.. Tror ni hon kunde ringa mig o fråga om jag ville hämta katten nej det fick min bror fixa eftersom han ville ha bort katten så han kunde andas igen.. de hade ju så jävla mycket att göra idag.. kolla på hus i 45 min.. det kallar jag en upptagen helg.. O så satt hon igår o sa jag saknar min katt.. Jo verkligen märker ju det idag... Hon borde få djurförbud för hon säljer dem alltid när de ca 1 år..

Tur att man inte kan sätta ut barn på blocket för då hade väl hennes dotter oxå varit där..

Såg att hon skrivit på Facebook blir så trött.. PÅ vadå ? göra ingetting? låta andra ta ansvar för hennes djur? jo det e ju jävligt tröttande....

Ovido - Quiz & Flashcards