Life Is A Bitch

Alla inlägg den 11 april 2010

Av lifeisabitch - 11 april 2010 10:07

idag är det söndag o det betyder att det e den sista lediga dagen innan min värsta vecka börjar..jobbar alla dagar utom onsdag.=(

jag såg inte nån av filmerna igår somnade vid 23. var jätte trött hela dagen..kände att jag höll på att rasa ihop igen men jag lyckades hitta vägen upp innan jag raserade totalt o idag mår jag bättre..Han jag raderade ur mitt liv har nog betytt mer för mig än jag trott.. när han skrev att han hade haft dambesök så gjorde det så fruktansvärt ont i mitt hjärta..det var efter det som jag bestämde mig för att radera honom ur mitt liv..Orkar inte ha det såhär längre  men fan vad jobbigt det är ändå..men jag ska bara blicka framåt o nu när han inte dyker upp överallt så kommer det säkert att gå bra..jag klarar detta.. Har fortfarande dåligt samvete hur jag behandlade den andre killen.. när jag bara stack på morgonen..men jag klarar inte morgonen efter..Jag vill inte heller träffa mina kompisar för jag vet vad de tycker om det o jag orkar inte höra deras dömande ord eller se deras dömande blickar.. jag vet att de tycker att jag förtjänar bättre o att jag borde ge upp honom, men de förstår inte han e den enda som nånsin accepterat mig som jag e..När jag låg i hans famn när vi kollade på film så trygg har jag aldrig känt mig..de säger att han e ett svin som bara vill ha sex, hur kan det då komma sig att vi inte haft det än o jag har träffat han massa ggr.. i fredags natt så sov vi bara brevid varandra. inget annat..men ingen vet om det ,,,alla tror hela tiden att man måste ha sex bara för att man träffas..han har den jargongen o hans kompisar har samma syn men innerst inne så e han jätte mjuk o inte alls sån som han framställer sig själv..

jag e inte kär i honom längre men jag tycker om honom..O jag vet att jag borde inte träffa honom längre men jag kan inte förmå mig att inte ha honom i mitt liv..Jag vet att jag kommer att bli sårad igen o att det aldrig kommer att bli vi.. Jag vet allt det men det e så jädra lätt för de som lever i ett förhållande att döma en.. de vet inte hur det känns att vara singel o känna sig oälskad.. man griper tag i det minsta lilla grästrå..Ensamheten kan vara svår o då gör jag ofta ogenomtänka saker.. i fredags var det alkoholen som fick mig till det..

Livet e inte lätt men nån gång ska det väl ändå bli bättre??

Ovido - Quiz & Flashcards