Life Is A Bitch

Alla inlägg den 3 april 2010

Av lifeisabitch - 3 april 2010 22:39

Idag hade jag lite tid över så jag borstade alla katterna o klippte deras klor.. Jag satt på min säng o Zigge låg oxå där. jag började leka med honom o bara koncentrera mig på honom. man märkte hur roligt han tyckte det var att matte hade tid att bara "vara" med honom..alltid e det nåt jag ska göra eller nånstans jag ska.. det var så underbart o sitta där med honom o jag fylldes av sån kärlekskänsla o lugn.. har lovat mig själv att jag ska ta mig mer tid att leka o bara umgås med mina katter..de förtjänar en närvarande matte o jag blir lugnare av det..ska lägga mig nu ska upp o jobba igen imorgon bitti..

kram på er

Av lifeisabitch - 3 april 2010 10:12

Idag händer det inte så mycket.det e strålande väder solen skiner o katterna leker på balkongen.. jag ska jobba ikväll igen.. funderar på om jag ska städa här hemma idag eller inte..


Ovido - Quiz & Flashcards