Life Is A Bitch

Alla inlägg den 2 april 2010

Av lifeisabitch - 2 april 2010 09:24

Idag är det min födelsedag.. morgonen började allt annat än ljuvlig.. katterna välte ner vasen med blommor igen så blommorna dog.. sen hittade Zigge en leksak som han absolut måste leka med precis där jag låg..sen när jag o zorro låg o mös så blev han sur på en sekund o började bitas så jag fick hålla han i nackskinnet o skälla på honom.. Puma har vart uppe på terrariet 300 ggr sen jag kom upp så jag har fått skälla på henne oxå o hon e inte den katten som tycker att hon gör nåt fel när jag skäller så hon e skitsur just nu på mig.. Cleo ömsar skinn så hon rör sig mycket i terrariet o det väcker såklart katternas nyfikenhet.. ska snart hem till mamma o pappa o äta middag innan jag börjar jobba ikväll..

 

Ha det så bra alla =)

Av lifeisabitch - 2 april 2010 00:44

den 1 april var en lång dag men händelsefull.. jag var barnvakt o då var vi o lekte i en park.. jag kan klappa Cleo utan att hon springer i terrariet o jag grillade med kompisar..

nu har det varit den 2 a april i 45 min o det e min födelsedag.. hipp hipp hurra idag blir jag 26 år.. ska hem o äta middag hos mamma o pappa o ska sen jobba mellan 16-24..

 

GLAD PÅSK PÅ ER   

Ovido - Quiz & Flashcards