Life Is A Bitch

Alla inlägg den 15 april 2010

Av lifeisabitch - 15 april 2010 17:16

Inget för mig.. Jag tog ju ut Zigge i sele idag o min kompis tog ut sin katt.. det började med att Zigge rev i sönder hennes byxor.. sen tog hennes katt isönder min sele.. sen ville inte Zigge alls det utan visade aggressioner för första gången på alla månaderna som jag har haft honom.. Hennes katt ville inte röra sig en tum..Zigge ville bara hem.. Sen bestämde sig min kompis dotter för att detta inte var hennes dag o grät hela tiden... så vi bestämde oss rätt fort för att ge upp..Jag tog med Zigge hem till min kompis o det gick bra mellan katterna..

Mina katter får nöja sig med balkongen de verkar trivas bäst där ändå.. Zigge har bara pepit hela dagen o varit så eländig att han gjort hål i min tröja..

Nu väntar jag på att maten ska bli klar e hungrig som en varg... sen e det tv som gäller ...

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards