Life Is A Bitch

Alla inlägg den 24 april 2010

Av lifeisabitch - 24 april 2010 22:38

O jag sitter framför datan.. kom precis hem från kompisar. har tillbrngat halva dagen med dem.Imorgon e sista dagen i frihet sen börjar jag jobba igen o jag har inte en enda fridag på hela veckan..men men det går..Imorgon ska det bli en sån där slappedag.. vill jag nu iallafall att det ska bli.. men man vet minsann aldrig..

Dessa jädra syrsor de håller igång o för väsen hela tiden... GGRR hatar de äckliga små djuren synd att Cleo bara äter syrsor..

Har bara ätit på mcdonkan idag har mått så sjukt illa hela dagen så jag har inte kunnat äta.. jobbigt när man har såna dagar.. borde gå till läkaren o få det utrett men jag vill inte.. tycker inte om läkare så jag går bara när jag har plågats länge av besvären..

Annars har inget hänt idag faktiskt.. vissa dagar händer det jättemycket o vissa händer det inte ett skit..

En kompis ville ha hjälp med att namnge sina råttor så nu heter de Arizona o Dallas hehe..Trodde inte han skulle gilla namnen men det gjorde han minsann..

 

 

Av lifeisabitch - 24 april 2010 10:11

Puma väckte mig imorse kl 5.15 genom att spy ner hela hallmattan.. sen började syrsorna som e mat till Cleo att hålla väsen.. så jag satte igång mtv o somnade lite halvlätt till det.. Kände mig mer död än levande när Zorro kom in o jamade o skrek o hade sig.. sen börja han o Zigge o slåss brevid mig.. då gav jag upp o öppnade balkondörren.. Zige älskar att vara där ute så då e han lugn ett tag..så nu sitter jag här o e dödstrött .. livet med djur e fantastiskt hehe nej Jag älskar dem o skulle aldrig kunna lämna dem..hur lite sömn jag än får..Idag lyser solen så det blir nog balkongen o lösa korsord  o sen kanske följa med mina kompisar till mcdonalds. ska ringa min bror o fråga om katterna överlevt natten..o om han gjort det..=) att sammanföra katter e alltid svårt särskilt när de e över 1 år båda.. men de accepterar nog varandra tillslut annars får han väl flytta hem till min kompis igen..

E så glad att min plan fungerade lugnet har åter lagt sig i hemmet o katterna spanar på fåglar på balkongen..

Ha en underbar dag allihopa =)

Ovido - Quiz & Flashcards