Life Is A Bitch

Alla inlägg den 22 april 2010

Av lifeisabitch - 22 april 2010 19:03

Idag mår jag bättre igen.. Jag har storstädat här hemma idag. dammat , dammsugit o torkat golven. och städat badrumsskåpet. tog det  i etapper för det tog verkligen musten ur mig.. har nog en envis infektion i kroppen som gör mig så matt.. Idag har Zigge o Zorro busat i morse o nu ikväll var Puma på G o busade..Jag e jätte sliten idag för idag e det första dagen sen jag blev sjuk som jag inte sovit mitt på dagen.. hehe jag vet låter som en 100 åring..

Idag smsade Han =)  Har inte pratat på msn på en dag o tro det eller ej jag saknar honom..En kväll pratade vi i 3 omgångar o jag frågade honom o han inte kunde slita sig från mig o han svarade tydligen inte.. så gulligt =)Trodde aldrig att vi skulle hitta tillbaka till varandra.. han e den snällaste jag vet  och nu ska vi bara hinna träffas oxå.. han bor ju en bit ifrån mig. men men det känns som om det här kan utvecklas till nåt bra o förhoppningvis så har jag utvecklats till det bättre på ett år o slutar strula till det för mig hela tiden..För ett år sen fungerade det inte mellan oss o det berodde på att jag inte kunde släppa in honom i mitt liv för jag var för rädd för att bli sårad så jag stötte bort honom o var känslokall..

ska verkligen försöka att vara mer snäll denna gången =)Snart är det Vampirarie diaries ÄLSKAR det prgrammet.. killarna i det e så grymt sexiga.. mums.. Ha det så bra alla läsare=) Vilka e ni skriv o berätta =)

 

Ovido - Quiz & Flashcards