Life Is A Bitch

Alla inlägg den 7 april 2010

Av lifeisabitch - 7 april 2010 10:36

Nu har jag varit framme med kameran o fotat lite.. det e en härlig morgon, solen skiner o katterna e på sitt bästa humör - nästan iallafall Zorro o Zigge har slagits idag.. Puma e lika go som alltid..

Igår umgicks jag med kompisar o jag köpte deras vattenfall till terrariet så de kunde köpa ett nytt större.. denna ödlan har kostat rätt mycket pengar men så e det när man skaffar ett nytt djur.. funderar starkt på att skaffa en kompis till henne så det blir lite action i terrariet.. mina kompisar har 3 st leopardgeckos o där e action i deras terrarie.. alltid nån av dem som e aktiva..

Ikväll e det tid att jobba igen..har noll lust till det men men behöver pengarna...efter ikväll så jobbar jag bara på måndagkväll oxå sen jobbar jag inte kvällar på ett tag så skönt..

 

Såhär ser det nya terrariet ut med vattenfall o mossa =)

Här har vi vildingen själv -Cleo    

Ovido - Quiz & Flashcards