Life Is A Bitch

Alla inlägg den 10 april 2010

Av lifeisabitch - 10 april 2010 18:51

Nu har jag raderat en person ur mitt liv.( inte han jag var hos inatt) utan en annan.. det enda vi gör e att skada varandra så nu e det nog.. jag har raderat hans mobilnr ,msn o facebook.. det känns skönt på ett sätt men jobbigt samtidigt men det måste få ett avslut nu...

har sovit lite i omgångar men e fortfarande jätte trött.. varenda gång jag försöker lägga mig så kommer tankarna eller så väsnas grannarna..

ska kolla på körslaget om en timme.. sen var där 2 filmer efter det så jag får välja om jag vill se djävulen bär prada eller bad boys 2.

 


Av lifeisabitch - 10 april 2010 07:10

Igår kväll var jag på kommunfesten o det var riktigt roligt.. vi startade vid 17 tiden med förfest hos en kollega.. sen halv 7 så började festen o jag åkte hem vid 24 o då stack jag till en killkompis o där var jag tills för ca 1 timme sen.. vi skulle kolla på film men jag somnade i hans famn så vi gick o la oss istället o när jag vaknade hade jag värsta panik känslan o stack hem.. har dåligt samvete nu för han hade planerat en mysmorgon med frukost o ligga o hålla om varandra o så bara sticker jag..ibland förstår jag mig inte på mig själv.. känner mig fortfarande full så jag ska snart lägga mig ett tag har inte fått många timmars sömn på snart 2 dygn..kompisarna ringer väl sen för vi skulle egentligen till ormar o sånt men killarna ville helt plötsligt köra själva så då får de minsann handla till mig.. cleo har ätit upp alla syrsorna..o det e tid att mata henne idag eller imorgon..

men god natt på er =)

Ovido - Quiz & Flashcards