Life Is A Bitch

Alla inlägg under september 2009

Av lifeisabitch - 7 september 2009 12:56

Idag ville jag ha sovmorgon men det sket sig som alltid.. mina bustroll är verkligen morgonpigga.. nu sover de lagom tills jag ska iväg igen.. ska iväg med en kompis..

idag e en sån skum dag jag mår rätt ok men ändå så vill jag bara dra täcket över huvet o storgråta.. min utsida e glad men min själ gråter.. egentligen borde jag vara gladare nu.. äntligen är mina katter friska igen.. Att Z varit sjuk har varit en pärs jag älskar den katten så jävla mycket, klart jag älskar mina andra 2 oxå men han ligger mig närmast om hjärtat.. för han har varit sjuk så ofta så jag fått kämpa för han så många ggr han e min lille bebis..

jag tror lite att jag mår såhär e en efterreaktion på allt som hände förra veckan.. jag stängde av känslorna tillät inte mig själv att känna nåt för att klara det.. Jag längtar så sjukt mycket efter honom men jag vet att det inte kommer att bli vi...men i mina drömmar e det vi..


Av lifeisabitch - 6 september 2009 14:58

idag har jag inte gjort så där jätte mycket försökte sova länge men det kunde jag lägga ner.. katterna var vildare än nånsin.. jag har städat o dammat här hemma lite. min stora haj i akvariet dog idag.. lite sorgset haft den jätte länge.. snart ska jag sticka till jobbet ska jobba mellan 16-24 idag..det blåser fan storm ute idag igen inte så jätte skoj o veta att man ska vara ute i detta vädret..nu i eftermiddag har jag bara legat o lyssnat på musik o låtit tankarna vandra som de velat.. katterna har tagit tillfället i akt o sovit på mig =) tyvärr har jag inte blivit nåt klokare på vad jag ska göra.. skit trist..men det löser sig säkert för jag hoppas..

ha en mysig söndagskväll

Av lifeisabitch - 6 september 2009 00:50

nu ska jag snart sova har varit en lång dag med jobb o kalas o umgåtts med vänner.. stack vid halv 7 imorse o kom hem typ för en halvtimme sen.. skriver mer när jag nannat kram

Av lifeisabitch - 4 september 2009 13:57

nu har jag jobbat klart för idag o e hemma igen hos mina vildingar.. jag har planerat att det bara ska slappas idag vill inte gå ut mer blåser som fan gör det..Jag är jätte trött idag sov typ inget inatt känns det som..skriver mer sen

Av lifeisabitch - 3 september 2009 21:40

idag har jag varit iväg hela dagen har firat min kompis dotter som fyllde 3 år idag..vi har ätit tårta o frallor o mcdonkan.. katterna här hemma verkar piggare nu o det e skönt ringde vet idag o hon sa att det mest troligt bara var en ögoninfektion de drabbats av o därför skulle jag fortsätta med ögondropparna lite till..

jag har haft en svacka där jag mått skit men jag känner nu att jag e på väg ur den igen idag har jag mått bra i princip hela dagen =)

är sömnig nu väcktes tidigt av busande katter..


kram på er där ute o tänk på att ni e unika

Av lifeisabitch - 2 september 2009 08:59

Jaha då skriver man sitt första inlägg på denna bloggen...

Jag sov bara till 7 i morse så nu e jag uttråkad.. funderar på att slinga håret själv eller att be en kompis göra det.. svårt val.. jag ringde precis veterinären jag har 2 katter som har kattsnuva  o den ena behöver mer antibiotika så jag tänkte att jag snabbt o lätt kunde få det utskrivet utan att behöva ta honom till vet men icke sa nicke hon skulle ringa upp mig under dagen.. jag skonar veterinären om jag slipper ta honom dit för han e en mycket aggresiv katt o det han hatar mest på denna jord är just veterinärer..


varför valde jag life is a bitch som namn på bloggen? jo för jag känner att livet är så..inte nog med att jag alltid har ett jädra komplicerat kärleksliv så blir de jag älskar mest här i världen sjuka o det e ju såklart mina katter vad trodde du =). känns som jag utsätts för prövningar hela tiden.. så jag har en tanke antingen så hatar Gud mig så jädra mycket så han vill att jag ska lida eller så vill han att jag ska hitta min inre styrka hela tiden.. men jag känner lite nu att det har blivit alldeles för mycket för mig..borde finnas en gräns på hur mycket man måste utsättas för..min egna hälsa e lixom inte heller så bra så det e minst sagt kämpigt nu..

men men nu har jag fått gnälla av mig lite..


hoppas att just du ska vilja läsa min blogg

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards