Life Is A Bitch

Alla inlägg den 14 september 2009

Av lifeisabitch - 14 september 2009 21:43

vad jag mår kasst känner mig överkörd av ett tåg.. så detta blir ett gnällinlägg..

Idag har jag jobbat o sen har jag umgåtts med en kompis o hennes goa dotter.. sen följde jag med dem till Ikea o några andra affärer.. kom hem vid 20 o då åt jag lite kvällmat o hostmedicin o lite godis.. ska snart bädda ner mig igen.. fryser som fan mår illa o e helt täppt.. bara 2 dagar kvar att klara att jobba.. har laddat upp med nässpray o sånt.. imorn jobbar jag enda till 16 fy fan.. men men det får gå det med får höga huvudändan inatt så jag kan andas när jag ligger ner..

sov gott alla där ute =)

Av lifeisabitch - 14 september 2009 06:24

Fy fasen vad jag känner mig kass.. näsan rinner o halsen gör skitont.. blir att handla nässpray idag så jag kan andas på nätterna.. alla katterna skulle visa sitt medlidande inatt o det resulterade i att jag knappt sovit..Fattar inte att det bara kan hoppa på en sådär började igår morse sen har det bara blivit värre.. så jag har börjat en bra diet som består av te o smärtstillande hehe...lille Z e helt toppad så här tidigt bråkar o biter i allt skönt att snart köra till jobb o slippa honom hehe..

tur att jag inte alls jobbar länge idag bara till 13.15 sen ska jag hem o slänga mig i sängen o kolla på film o inte göra ett skit..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards