Life Is A Bitch

Alla inlägg den 17 september 2009

Av lifeisabitch - 17 september 2009 17:14

godkväll kära läsare =)

Här sitter jag nu i soffan efter en heldag med min bästa kompis o hennes gull unge.. jag e fortfarande inte kry men att jag mår skit nu e det värt för det har varit en rolig dag.. katterna nyser o deras ögon rinner fortfarande men jag ser en ljusning.. hoppet e ju som sagt det sista som försvinner.. jag har ont i huvet o men mest i nacken.. grr hatar att vara förkyld o framför allt hatar jag att vara singel när jag e sjuk.. jag vill ligga nerbäddad känna att nån tar hand om mig baddar min svettiga panna , håller om mig när jag fryser så jag skakar , nån som lagar mat till mig.. jag vill helt enkelt dela vardagen med nån.. men jag träffar ju bara idioter så där har faktiskt hoppet försvunnit lite..

ikväll ska jag festa till det med fransbröd med räksallad o te. har köpt nytt te ett med rabarber  o grädde o ett banan te.. rababer grädde var godast så det får det bli ikväll..e lite yr i huvet med jag tänkte att jag ändå skulle försöka hoppa upp på en stol o byta gardiner.. kan ju inte ha kvar mina älskade trådgardiner för mitt lilla monster här hemma... för att vara sjuk så e han jävligt aktiv..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards