Life Is A Bitch

Alla inlägg den 28 september 2009

Av lifeisabitch - 28 september 2009 20:20

Idag har jag varit helt förrvirrad på jobbet.. tappat saker o glömt lite tack o lov att jag jobbade med en som var lika förvirrad som jag .. två förrvirrade = ett toppen jobb.. vi fick det att fungera konstigt nog .. så e det med bra samarbete..efter jobbet så somnade jag o vaknade halv 7. nu kollar jag på Idol o ska snart se på svenska hollywood fruar o Anna Anka hehe.. katterna ligger o sover så det e lugnt o tyst här hemma.. o jag e uttråkad som alltid..så jag vill nästan att de ska vakna så det händer nåt...hatar att vara rastlös alltid.. mitt dåliga samvete har lagt sig lite men jag vet fortfarande inte om jag gjorde rätt eller ej.. jag saknar att prata med honom.. men det var så destruktivt o varken han eller jag kunde fortsätta så här.... sorgligt men sant

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards