Life Is A Bitch

Alla inlägg den 13 september 2009

Av lifeisabitch - 13 september 2009 18:43

Helgerna bara rusar iväg.. idag har jag varit på morfars 82 års kalas.. det var rätt skoj..

Jag e lite lessen inombords för det jag fick göra igår kväll var inte alls skoj o jag vet fortfarande inte om jag gjorde rätt eller fel..jag gjorde det för att skydda mig själv men jag saknar honom ändå..jag tänker på honom ofta o hur jag än grubblar o funderar så vet jag inte svaret..känns som jag gjort fel på nåt vis.. ska snart slåss med stora Z igen han o medicin e inga vänner direkt.. jag har skitont i halsen idag o e snuvig känns som jag börjar bli förkyld kanske svininfluensan som e på G hehe... kvällen idag har jag tänkt att viga åt tvn o datan..

jag har tänkt en del idag o jag verkar ha blivit rädd för kontakt.. så fort en kille säger att de vill ha sex så backar jag 5 steg o säger hell no.. jag e kanske rädd att hamna i mitt förflutna igen.. jag vill inte vara så här men jag vet inte hur jag ska komma loss..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards