Life Is A Bitch

Alla inlägg den 23 september 2009

Av lifeisabitch - 23 september 2009 17:47

Idag har jag jobbat o sen varit på data kurs hela eftermiddagen.. e helt slut i kroppen o i knoppen just nu.. katterna busar o har sig.. skönt att deras allmäntillstånd e bra fastän deras ögon bråkar..imorgon e det en ny jobbedag tack o lov bara till vid 13 tiden..Det e skumt för vissa dagar mår man bara så himla bra , idag e en sån dag fastän jag har jätte ont i magen o e trött så mår jag bra..det e kallt ute men jag bryr mig inte det e redan mörkt o vad mysigt med tända ljus.. sen vissa dagar hatar man allt o alla.. utan att det hänt nåt speciellt.. livet e ibland skumt o själen o kroppen är oxå skumma..fick en ampellija av min mamma igår så mycket riktigt som jag spådde så åt P för mycket o spydde.. nu ska jag inta soffläge tills jag blir rastlös.. kram på er =)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards