Life Is A Bitch

Alla inlägg den 24 september 2009

Av lifeisabitch - 24 september 2009 18:08

har jag jobbat som alltid.. umgicks med några kompisar efter jobbet men de började bråka o nu e hon ledsen o jag e så maktlös jag kan inte hjälpa henne.. jag vet att hon e som jag. när jag e ledsen så vill jag bara vara själv o dölja att jag lider..men jag vill så gärna hjälpa henne.. usch lider med henne..

jag pratade lite med han jag kanske ska hem till imorn men jag vet fortfarande inte.. jag tycker om honom men samtidigt så e jag rädd för honom.. jag kan inte läsa av honom som jag kan med de andra killarna..o det skrämmer mig som fan.. det e det som gör att jag tvekar..sen litar jag inte på honom.. usch livet e svårt ibland..

nåt positivt e att just när jag gett upp hoppet om katternas ögon så kom jag hem o både Stora Z o lille Z såg bättre ut i ögonen..

 

Han e som Bad medicine för mig ( kom på det för jag lyssnar på bad medicine med bon jovi )

den förra jag var jätte kär i sa jag att han var som heroin för en heroinist..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards