Life Is A Bitch

Alla inlägg den 20 september 2009

Av lifeisabitch - 20 september 2009 22:47

Nu är jag hemma från jobbet.. det har varit en sån där halvbra kväll som innehållt kräk o bajs..så det blev duschen medetsamma jag kom hem... ska snart se en walander film tänkte jag om jag kan slita mig från datan vill säga =) jag mår alltid så jädra illa när jag har mens så det e inte så skoj o jobba i vården då vill jag säga..

jag vet inte vad jag ska göra.. jag fattar inte varför mina känslor o jag inte kan sammarbeta.. blir så irriterad jag saknar honom men samtidigt kan jag inte släppa in honom i mitt liv igen.. fan asså jag blir så trött.. funderar starkt på att träffa honom en gång till  se.. för så här kan jag inte fortsätta jag blir ju helt knäpp av detta...jag vill känna för honom såm jag känner för han jag skjutsade i natt  mitt hjärta slår i 190 o jag har fjärilar i magen o jag har roligt med honom vi dissar o retas med varandra hela tiden..

min drömkille

  • han ska få mig o skratta
  • han ska vara trogen
  • han ska vara snäll
  • han ska vilja ha mig till mer än bara sex

inga jätte krav eller hur? o ändå ska han vara så jädra svår att hitta..

Av lifeisabitch - 20 september 2009 12:12

Nu e det söndag o jag ska jobba ikväll sen e denna jobbehelgen äntligen över.. inatt hämtade jag en kompis o hans tjej mitt i natten.. jag var helt yr när han ringde..han blev mega glad att jag ställde upp, undrar om han inte e van att folk ställer upp för honom.. sen e det ju så att jag e lite småkär i honom så jag gör det för att då för jag vara nära honom..synd bara att han har tjej.. jag sov till halv 11 sen har jag städat o gosat o busat med katterna, nu lagar jag mat fisk o ris..det e varmt o härligt vädet ute idag typiskt att man ska jobba då..längtar till imorn för då kommer förhoppningsvis mina nya gardiner.. det e så bart att ha 2 längder i ett mega stort fönster tycker inte om när det e så stor insyn..

tyvärr har jag inget roligt att berätta idag..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards