Life Is A Bitch

Alla inlägg den 8 september 2009

Av lifeisabitch - 8 september 2009 22:22

idag har jag varit på vift igen nästan hela dagen fastän jag tänkte vara hemma ikväll.. jag har haft sjukt ont i magen hela dagen.. störigt e det men jag tror det e ägglossning så nu ska man inte ha sex hehe...lillen fick en vaccinationspruta idag o han skötte sig bra hos veterinären.. han var trött på vägen hem..

nu är jag oxå sleten ska jobba länge imorn...

 

puss o kram vi ses på stan =)

hej

Av lifeisabitch - 8 september 2009 11:17

idag ska jag till veterinären med den minsta katten. han ska vaccineras så han inte blir sjuk igen..idag har ju hunnit med rätt mycket har städat o duschat o haft mig o ätit varma mackor.. var så himla sugen på det.. får äta riktig middag ikväll..en kompis ska följa med mig till veterinären alltid roligare att ha sällskap..

nu ska jag snart platta håret så jag inte liknar ett troll längre..


ta hand om er här ute..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards