Life Is A Bitch

Alla inlägg den 14 mars 2010

Av lifeisabitch - 14 mars 2010 23:06

Hur kan nåt som egentligen e fel ändå kännas rätt o nåt som e rätt kännas fel??

Jag var hemma en runda hos A nu ikväll. A e den killen som jag var hemma hos igår oxå när han däckade i köket.. nu var han nykter o det e inte ofta jag träffar han när han e det.. han har velat att jag ska komma till honom hela dagen. men jag stack iväg med mina kompisar istället o de vet inte om att jag varit hos A igen..

Jag o A pratade på msn innan o jag sa att vi ändå aldrig kommer att bli ett par för vi vill inte samma saker o då sa han att man ska aldrig säga aldrig. Han har ju seriösa problem att binda sig o jag vill binda mig för jag vill ha barn o svensson liv o det vill han absolut inte..Men det e nåt med honom .. nu ikväll satt vi o tittade på filmen livet från den ljusa sidan, den e så bra .. vi rörde inte varandra eller nåt utan umgicks som kompisar. mysigt var det men lite stelare än det brukar för han e oxå blyg när han inte druckit.... ska snart lägga mig o då lär tankarna komma på allvar..

god natt allihopa =)

Av lifeisabitch - 14 mars 2010 08:37

det var Anna bergendahl som vann =) jag tycker om den låten men jag tror inte riktigt det e en schlager. Tyckte innerst inne att Manboy med Eric Saade var den bästa.

 

 

vinnarlåten

Min Favorit

Inatt var jag en idiot jag åkte hem till Killen jag strulat med länge. vi skulle se på film men han var full som alltid när jag träffat honom så han däckade på en stol i köket. så jag åkte hem efter en halvtimme igen. inget har förändrats o jag e så jävla dum i huvet att jag fortsätter ha kontakt med honom. Kom hem kl 3 inatt o vaknade igen kl 5 o somnade om o vaknade halv 9. skit trött e jag men kan inte sova. Han hade klippt sig o såg bra ut.. Han tyckte jag luktade jätte gott hehe hade på mig min Puma parfym som jag alltid har på mig på jobbet.

ska nog lägga mig o kolla på tv lite i sängen o sen ska jag börja städa här hemma lite. Hålla mig sysselsatt så inte ångestkänslorna får fäste i mig idag.

ha en bra söndag alla =)

Ovido - Quiz & Flashcards