Life Is A Bitch

Alla inlägg den 23 mars 2010

Av lifeisabitch - 23 mars 2010 17:02

idag har jag varit ledig o jag har gjort en himla massa. Jag har flyttat mitt stora akvarie. fy fasen vad det var jobbigt att tömma på vatten.. tog nog minst 2 timmar allt som allt.. sen har jag flyttat terriaret 3 gånger.. gick inte att ha henne där jag ville ha henne vid tvn för det drog kallt från balkongdörren så temperaturen sjönk hela tiden.. nu har jag satt en lampa till så värmen ska komma upp.. ska googla hur varmt de ska ha det just nu e där 25 grader. Jag har städat 2 ggr idag eftersom jag möblerat om en massa. andra maskinen disk e på g. Jag har bakat sockerkaka o chokladbollar. Jag har ringt mamma o berättat att jag har skaffat en ödla. hon tog det lugnt jag var beredd på att hon skulle vara mega negativ o att jag skulle bli arg på henne o skrika det e mitt liv, men hennes reaktion uteblev hon sa bara jag slipper ha den klättrande på mig.. hmm tror nån trollat bort min riktiga mamma för så här cool brukar hon inte vara men o andra sidan jag gör alltid som jag vill  ändå så hon kanske blivit härdad hehe..jag e iallafall glad att hon reagerade så. ska hem om imorn efter jobb o hämta lite saker till mitt kalas hon ville så gärna så jag gav med mig.. nu ska jag snart hoppa in i duschen sen ska jag slappa hela kvällen framför dating in the dark o desperate housewives o cougar town med gott samvete.

Av lifeisabitch - 23 mars 2010 00:58

Jag följde med mina kompisar igår när de hämtade sina leopardgecko ödlor o jag blev så fäst vid dem så jag köpte en egen idag (igår). var uppe i älmhult o köpte henne o terrariet för 400 kr. Hon är 2 år gammal o heter Hope men jag tänker döpa om henne till Cleo.. Har aldrig haft ödla innan o aldrig tänkt tanken att man kan ha dem till husdjur . så nu har jag 3 katter fiskar o en ödla.. jag tycker att hennes terraie är för litet för henne så jag ska se om jag kan hitta ett större billigare på blocket när jag får lön. jag fyller även år snart så då kanske jag får pengar så jag kan köpa nåt fint =)

nu ska jag snart sova så jag orkar med katterna o ödlan imorn.. ska försöka ta upp henne lite. ska även baka lite hade jag tänkt mig.

Ovido - Quiz & Flashcards