Life Is A Bitch

Alla inlägg den 2 mars 2010

Av lifeisabitch - 2 mars 2010 21:03

Har precis sett dating in the dark på femman o då väcktes tanken.. e vi verkligen så utseende fixerade?? här fick de bra kontakt o allt kändes bra men så fort de fick se utseendet så bara nej usch o så stack de..  o där var tjejerna mest dömande.. jag som trodde det var killarna som alltid gick efter utseendet..alla pratar så himla mycket om att insidan e viktigast o sånt men varför dömer folk en hela tiden för utseendet..

Jag får höra av killar att jag e söt o så men varför vill de inte lära känna min insida??  den kanske inte passar dem??

ingen av dessa killar (i programmet) hade jag lämnat bara för att de inte såg ut som jag ville.. man måste lära känna insidan.. visst det e lättare att lära känna insidan om utsidan e tilltalande. Men jag tror att gillar man insidan så blir utsidan automatisk finare.

jag har träffat en massa killar där utsidan tilltalar mig men insidan varit hemsk.. så jag hade hellre träffat en kille med lite vanligare utsida men med ett underbart inre..

 

vad tycker ni??

 

Ovido - Quiz & Flashcards