Life Is A Bitch

Alla inlägg den 11 mars 2010

Av lifeisabitch - 11 mars 2010 21:42

Idag har jag jobbat, har varit så seg hela dagen o nu kämpar jag för att se klart criminal minds.sen blir det sängen medetsamma ska jobba länge imorn sen får jag äntligen sovmorgon =)

Jag har städat lite här hemma idag o fått damp på zigge för han har varit helt hopplös idag men nu ikväll har han legat i min famn o sovit så mysigt. Det har inte hänt så mycket idag heller. Jehovas vittne har tydligen börjat med nya medel att få medlemmar . nu har de börjat ringa folk. Hon hade pratat in på min telefonsvarare att jag var välkommen på ett möte.. ska tänka på det eller INTE.. jag har inte imot att folk har sin tro men de ska lägga ner att försöka få mig att tro.. Jag är kristen men jag pendlar mellan att tro o inte tro, har gått genom en massa prövningar o ett tag trodde jag på allvar att GUD hatade mig.  Nu har jag slutit fred med GUD o fortsätter pendla i min tro..

Ovido - Quiz & Flashcards