Life Is A Bitch

Direktlänk till inlägg 14 mars 2010

fel men ändå rätt?

Av lifeisabitch - 14 mars 2010 23:06

Hur kan nåt som egentligen e fel ändå kännas rätt o nåt som e rätt kännas fel??

Jag var hemma en runda hos A nu ikväll. A e den killen som jag var hemma hos igår oxå när han däckade i köket.. nu var han nykter o det e inte ofta jag träffar han när han e det.. han har velat att jag ska komma till honom hela dagen. men jag stack iväg med mina kompisar istället o de vet inte om att jag varit hos A igen..

Jag o A pratade på msn innan o jag sa att vi ändå aldrig kommer att bli ett par för vi vill inte samma saker o då sa han att man ska aldrig säga aldrig. Han har ju seriösa problem att binda sig o jag vill binda mig för jag vill ha barn o svensson liv o det vill han absolut inte..Men det e nåt med honom .. nu ikväll satt vi o tittade på filmen livet från den ljusa sidan, den e så bra .. vi rörde inte varandra eller nåt utan umgicks som kompisar. mysigt var det men lite stelare än det brukar för han e oxå blyg när han inte druckit.... ska snart lägga mig o då lär tankarna komma på allvar..

god natt allihopa =)

 
 
Mia

Mia

14 mars 2010 23:30

Dum i huudet tror jag inte du är :)
Men som du säger, man ska aldrig säga aldrig.
Min nuvarande man ville inte binda sig,ha barn gifta sig flytta ihop. Jag hade 4 barn och ville ha ett svenssonliv-gissa vart vi är idag ;)
Så ge inte upp men låt dig inte må dåligt.
Lycka till!

http://viggosmamma.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lifeisabitch - 28 september 2011 06:02

Jag lämnar nu denna bloggen och börjar blogga på crazyandlove.blogg.se istället. anledningen är att där kan man blogga från mobilen. Hoppas ni följer mig där =) over and out ...

Av lifeisabitch - 26 september 2011 11:43

Denna helgen har gått rekordfort. I Fredags var D ledig och på kvällen var vi med kompisar. I Lördags fyllde en släkting till D år så då var vi på kalas och sen hemma hos hans föräldrar lite. Känns som om hans mamma börjar acceptera det bättre nu...

Av lifeisabitch - 18 september 2011 12:49

Igår hade vi tjejkväll och det var riktig roligt. Vi åt mongolisk mat. sån mat där man plockar den rå och sen ser hur den wokas. Gott e det =) Sen såg vi filmen friends with benefits på bio så jädra bra den var, riktigt rolig o romantisk.. Killarn...

Av lifeisabitch - 16 september 2011 06:21

Godmorgon Idag e en sån dag jag inte kan somna om efter D har gått så det var bara att sätta igång med dagens sysslor. Jag har dammsugit o torkat golven redan och ska snart vattna blommorna o fylla på katternas vattenskålar. Idag börjar jag jobba...

Av lifeisabitch - 12 september 2011 06:09

Godmorgon alla =) Nu har jag varit sambo i drygt en vecka och det går bra. det e lite svårt ibland att anpassa sig till en annan människa när jag levt ensam i 7 år. Men på det stora hela så går det bra. Denna helgen har vi tillbringat först hos h...

Ovido - Quiz & Flashcards