Life Is A Bitch

Alla inlägg den 18 mars 2010

Av lifeisabitch - 18 mars 2010 17:28

idag är jag riktigt pigg. jag dammsög innan jobb idag o jag började jobba halv 8. jag brukar inte vara morgonpigg men idag var jag det o det har hållt i sig hela dagen.. jag jobbade till 13 o sen var jag en massa ärenden. köpte hem en 4 kg säck mjau kyckling som jag blandar ut orijen med. jag e inte alls nöjd med orijen. mina katter har blivit alldeles mjälliga o Zorro har varit kass i magen så jag går tillbaka till mjau igen.

Zigge e riktigt på G idag busar o har sig. Zorro har oxå damp idag men han e lugn mellan varven iallafall

de var riktigt sura på mig innan för jag fick äntligen fixat mitt köksfönster idag som jag inte kunnat öppna på ca 2 år, så jag fixk låsa ute dem på balkongen o då ville de absolut inte vara där. arga var de..

Jag har varit hemma hos mamma o pappa o hämtat puma o zorros gamla selar för jag funderar på att gå med Zigge i sele för han verkar behöva mer motion än han får här inne. Zorro o Puma vill inte gå i sele så det blir bara  zigge som får gå ut.

Ovido - Quiz & Flashcards