Life Is A Bitch

Alla inlägg den 25 mars 2010

Av lifeisabitch - 25 mars 2010 16:34

Nu e jag ledig i 4 dagar så jädra skönt alltså =) fick gå hem tidigare från jobbet idag pga att vi var jätte många på eftermiddagen o det behövdes inte..

Min ödla e så seg på dagen men de e ju nattdjur men jag hade ju velat se henne lite mera.. har känt o hon e inte kall iallafall.. så härligt väder idag. balkongdörren e öppen o jag sitter i soffan o bara andas in den härliga luften..

ska snart laga middag. idag blir det korv o blomkålssoppa med ris .. hehe konstig kombination kanske men gott e det..

jag köpte ett större terrarie till Cleo igår så nu får hon bra med plats =) av en skit snygg kille i helsingborg. värsta gangster stilen hade han nästan så jag blev till mig i brallan hehe..

nej nu ska jag göra lite nytta ska städa lite tänkte jag så slipper jag göra det imorn o renbädda sängen för jag ska tvätta kl 7 imorgon bitti ..


Ovido - Quiz & Flashcards