Life Is A Bitch

Alla inlägg den 4 mars 2010

Av lifeisabitch - 4 mars 2010 19:37

Nu e jag hemma igen efter en heldag ute o i affärer. riktigt kallt e det nu ikväll när jag gick från bilen..

Nu kollar jag på halv 8 hos mig o sen blir det sveriges värsta bilförare o efter det blir det vampire diares som jag spelar in så jag kan bädda ner mig o kolla på det.. sen blir det nog att sova var uppe jätte tidigt imorse o det gör att jag blir trött på kvällen hehe..

Av lifeisabitch - 4 mars 2010 08:59

Idag blir det en utflykt i detta vackra väder jag o en kompis o hennes dotter ska till Väla o bara gå runt där lite. men hennes dotter verkar ha vaknat på slappesidan idag o vägrar gå ur sängen.. inte lätt när man e 3 år o har en vilja av stål..idag vaknade jag tidigt igen.. känns som om man gör det när solen skiner man får helt ny energi..

skriver mer ikväll =)

Ovido - Quiz & Flashcards