Life Is A Bitch

Alla inlägg den 30 mars 2010

Av lifeisabitch - 30 mars 2010 08:59

idag ska jag iväg o övernatta med jobbet. jag e nervös för det men samtidigt ska det bli rätt spännande.. lite nervös e jag att lämna busungarna med terrariet helt själva i ett dygn.. vet aldrig vad de kan hitta på.. Solen skiner idag o det e vackert väder.. jag har sovit riktigt illa inatt så jag e helt slut redan..

i förrgår träffade jag min gamla KK o det var lika härligt som alltid.. men i så här efterhand så känns det som om det inte var ett så bra beslut.. men men man lever bara en gång..

Jag är så trött på en kompis hon ska alltid hålla på att trycka ner en o hon ska ha det bäst hela tiden.. hon pyntar sitt terrarie hela tiden o säger att hon har det finaste..  fine men jag kanske gillar hur mitt ser ut.. hon e så jädra nöjd med att min ödla e så vild o hennes e så tama men newsflash det e inte direkt hennes förtjänst att de e tama det e ju de förra ägarnas förtjänst..hon sa att jag inte hade gjort mitt jobb med mitt ex eftersom hon måste lära upp honom..jävla taskigt sagt.. men jag tar iallafall inte kompisars ex..

jag e så jävla trött på henne just nu så det ska bli riktigt skönt att slippa henne ett tag.. o det e skönt att bara tänka att jag inte ska fira semester med dem detta året..

Ovido - Quiz & Flashcards