Life Is A Bitch

Direktlänk till inlägg 26 maj 2010

jaha ja

Av lifeisabitch - 26 maj 2010 17:50

Vissa dagar vill man bara krypa ner i sängen igen o sova ifrån.. lämnade in min bil idag för ljuset vägrade lysa.. det visade sig att pappa inte tryckt in den ordentligt o 256 kr fattigare blev jag för det + att jag fick gå igenom hela klippan o precis löst tågbiljetten så jag förlorade de pengarna oxå..så det var bara att gå tillbaka den långa vägen igen o hämta bilen.. Grr pinsamt o sur var jag o inte blev det bättre för att jag får bara ledigt på fredag o inte lördagkväll.. Jag som ville upp till Liseberg o tänkte nästan strunta i Sommarfesten för att kunna åka upp på lördagen till Göteborg men nejdå.. Jag tar fan aldrig semester o när jag väl gör det så får jag inte det..La in det för typ 2 månader sen o hon skulle ringa vikarien idag...Asså ibland så vill man bara slå ner nån eller nåt.. Katterna rök ihop igårkväll så jag fick ta Zorro i nackskinnet o han blev helt galen jag trodde han skulle anfalla mig för hans öron var så långt ner de kunde o hans ögon helt svarta det var nästan så jag blev rädd för honom men det visade jag inte.. Han e så elak mot Puma så jag blir så arg på honom.. o sen imorse så rök Zigge o Zorro ihop..

Sen eftermiddagen tillbringade jag med J o hennes dotter. det var roligt förrutom att dotterna blev övertrött i slutet o bara skrek o hade  sig o en ilsk dansk gubbe som verkade tro att han ägde sjön..

 
 
Heidi.Kattfamiljen

Heidi.Kattfamiljen

27 maj 2010 13:49

Hihi ja dom flesta sällskapliga katter hatar nog att vara sjäkva ;-) så intressant det där när folk säger att katter är så självständiga, stämmer inte riktigt.

http://kattfamiljen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lifeisabitch - 28 september 2011 06:02

Jag lämnar nu denna bloggen och börjar blogga på crazyandlove.blogg.se istället. anledningen är att där kan man blogga från mobilen. Hoppas ni följer mig där =) over and out ...

Av lifeisabitch - 26 september 2011 11:43

Denna helgen har gått rekordfort. I Fredags var D ledig och på kvällen var vi med kompisar. I Lördags fyllde en släkting till D år så då var vi på kalas och sen hemma hos hans föräldrar lite. Känns som om hans mamma börjar acceptera det bättre nu...

Av lifeisabitch - 18 september 2011 12:49

Igår hade vi tjejkväll och det var riktig roligt. Vi åt mongolisk mat. sån mat där man plockar den rå och sen ser hur den wokas. Gott e det =) Sen såg vi filmen friends with benefits på bio så jädra bra den var, riktigt rolig o romantisk.. Killarn...

Av lifeisabitch - 16 september 2011 06:21

Godmorgon Idag e en sån dag jag inte kan somna om efter D har gått så det var bara att sätta igång med dagens sysslor. Jag har dammsugit o torkat golven redan och ska snart vattna blommorna o fylla på katternas vattenskålar. Idag börjar jag jobba...

Av lifeisabitch - 12 september 2011 06:09

Godmorgon alla =) Nu har jag varit sambo i drygt en vecka och det går bra. det e lite svårt ibland att anpassa sig till en annan människa när jag levt ensam i 7 år. Men på det stora hela så går det bra. Denna helgen har vi tillbringat först hos h...

Ovido - Quiz & Flashcards