Life Is A Bitch

Alla inlägg den 3 maj 2010

Av lifeisabitch - 3 maj 2010 19:20

Yes min kusins bröllop blir av ändå =) e så jädra glad så jag var inne på hm o shoppade en ljusgrå väska o en lila klänning, solglasögon o en vit kortarmad munkjacka som jag velat ha länge för jag har så många axellösa klänningar så det blir skitfint i sommar.. nu ska jag bara hitta ett par vita skor oxå sen e jag klar att åka =)

Av lifeisabitch - 3 maj 2010 08:02

då var denna jobbehelgen slut.. Igår efter jobbet så var jag o kolla på min kompis dotters uppvisning med gympan.. det var roligt.. jisses vad de små liven e viga..blir ju nästan avis för själv e man ju vig som ett kylskåp..

sen åt jag hemma hos kompisarna o vi snackade lite skit o sen vid 21 åkte jag hem o somnade vid 22 typ helt slut. Zorro gav sig på Puma igår igen o jag lyfte upp honom i nackskinnet o skrek på honom.. Jag blir så trött på den katten o hans jädra temperament.. Jag kämpar o kämpar för att han ska lugna sig men precis när jag känner att jag kan slappna av så börjar hans ilska igen..så när jag somnade så låg han inte där.. men nu när jag vaknade så sov han mpot min axel.. Jag älskar honom massor men förstår inte varför han inte kan tygla sin ilska.. Puma bet i en matta imorse.. hon har fått ett sånt skumt beteende.. Zigge har inte riktigt vaknat till liv idag.. Han e vaken där han ligger på klätterställningen men han e sömnig fortfarande..

idag ska jag iväg o handla syrsor o kattsand hade jag tänkt.. annars händer nog inget roligt..

 


Ovido - Quiz & Flashcards