Life Is A Bitch

Alla inlägg den 25 maj 2010

Av lifeisabitch - 25 maj 2010 22:17

Imorse vaknade jag i en lätt ångestattack..jag orkar inte när mitt inre håller på att slåss hela tiden.. jag har inte gjort nåt fel det enda jag gör e att jag inte vet vad jag vill o ändå får jag skuldkänslor för allt.. inte konstigt att Zorro vakar över mig på natten om jag e så orolig hela natten.. Jag överväger mer o mer att gå till en läkare o få "lyckopiller" .. det e ingen lösning jag vet men jag kanske kan få en paus o må bättre. Jag tycker om honom men jag vet inte om det e tillräckligt.. J o hennes dotter har varit här idag o lilla dottern hade nog saknat mig för det var bara jag som gällde =)

sen följde jag med dem till affären för dottern ville det o jag umgås inte så mycket med henne längre..imorgon ska jag lämna min bil o åka tåg för första gången på 100 år typ.. ska försöka sova lite nu har fortfarande kvar den där klumpen imagen men jag får väl lära mig att leva med den...

Av lifeisabitch - 25 maj 2010 11:14

Idag fyller min yngsta katt Zigge 1år.. tänk att jag redan haft honom sen i augusti o då var han ca 12 veckor gammal. Han e ett busmonster av inte denna värld så jag hoppas lite att efter 1 års åldern att han lugnar sig lite.. De fick påblötmat idag för att fira o det blir en massa kel o gos idag med dem =) Idag har jag tagit kompledigt så himla skönt tradigt bara att vädret e kasst.. det blåser storm ute o mörkt e det.. ska städa lite här hemma o duscha o så o komma igång..

ha en bra dag

Ovido - Quiz & Flashcards