Life Is A Bitch

Alla inlägg den 21 maj 2010

Av lifeisabitch - 21 maj 2010 14:30

Nu har jag sovit nån timme o jag känner mig lite piggare.. men Zorro höll på o vara jobbig när jag skulle sova nu med jag vet inte vad det e med honom..

Det var en rolig roadtrip innan idag o jag gick ner i byn o det var lagom varmt o lugnt ute.. knappt en människa var ute.. Nu har det åskat typ en timme.. Puma o Zigge e ute på balkongen o det har de varit hela tiden det åskat oxå.. Skönt att de kan njuta av den friska luften samtidigt som jag vet var de e. Idag hände nog inte mycket faktiskt..ska snart städa lite hade jag tänkt. så här blir rent o fint tills helgen kommer..¨får nog tända en del lampor så jag ser var jag städar..för det e riktigt mörkt ute. det är ändå 18 grader ute så jag går i trekvartsbyxor o linne..

Av lifeisabitch - 21 maj 2010 05:28

 

Godmorgon Ibland e Zorro bara så jädra jobbig..Han har inte kunnat sova inatt o då har inte hans stackars matte fått det heller..Jag har sovit max 4 timmar.. så jag e inte så pigg, tack o lov så e jag ledig idag så jag kan sova lite senare.. jag ska följa med en kompis o lämna hennes lillebror i ängelholm 6.40 så jag skulle ändå upp tidigt.. Nu när jag e uppe ligger Zorro lugnt i soffan med mig..

Jag har ont i mitt vänstra öga känns som jag fått en blåklocka men där syns inget..Det är lugnt o tyst o vara uppe så här tidigt faktiskt. ska snart slänga mig i duschen.. får köpa kattmat idag till de små trollen för en gångs skull så räcker inte torrfodret denna månaden.. skit längesen det hände sist..

 

sätter in en bild på " the pain in the ass" katten

 

  

 

Ovido - Quiz & Flashcards