Life Is A Bitch

Alla inlägg den 16 maj 2010

Av lifeisabitch - 16 maj 2010 18:41

Hittade min kamera o kände för att fotografera det jag älskar mest =)

så här kommer några bilder =)

 

Först ut Puma sötisen på sin favoritplats

 

  Zigge som fyller 1 år denna månaden ser söt ut när han för en gångs skull e stilla =)

  Zorro e lite frösen hehe.. när han e på sitt härliga humör så kan man göra vad man vill med honom =)  

Av lifeisabitch - 16 maj 2010 15:12

Nu e denna helgen oxå avklarad i jobbväg så himla skönt e det =)

Haft en rolig helg överlag. Jobbade igår o sen var jag på fest på kvällen o det var riktigt roligt fastän jag var nykter.. kom hem vid 24 tiden o sen upp igen o jobba.. jag vaknade självmant vid 5.15 tiden o idag har jag varit rätt pigg faktiskt. Har slängt ut vattenfallet ur terraiet de jädra syrsorna gömde sig där inne o förde väsen.. så nu e där rätt fint i terrariet igen för jag fixade till det när jag kom hem idag.. Har solat solarie idag o det var rätt skönt.. hoppas bara jag blir lite brunare oxå.. vill ju vara fin till bröllopet ju..Ljuset på min bil har gått i sönder o pappa lyckades byta lampan men fanskapet lyste inte ändå o vi hittade inte säkringarna.. GRR jag hatar seriöst den bilen... vill så gärna sälja skiten...

funderar på att städa o renbädda nu så slipper jag göra det på min enda fridag... alltså imorn =)

Ovido - Quiz & Flashcards