Life Is A Bitch

Alla inlägg den 13 maj 2010

Av lifeisabitch - 13 maj 2010 19:22

Idag tog jag hb prov på jobbet o det var 114.. det e rätt lågt så det e inte så konstigt att jag varit yr o konstig..Jag har köpt multivitamin kvinna brustablett o äter nu järntabletter så ska jag bli bättre igen.. jag var inne o googlade o alla symtomen stämde på mig..men med vitaminer o järn så ska jag snart vara med på banan igen =) Idag skickade A sms så idag känns det bättre igen =) tänk vad olika dagarna kan vara, ena dagen e man så långt nere i skiten o nästa mår man bättre o livet leker lite igen..

Annars har det varit en lugn dag idag.. klarade av jobbet fastän jag var helt snurrig i bollen.. ibland e det bra att vara envis =) sen när jag kom hem så la jag mig o läste o somnade i 2 timmar..

 

PS

Tack Heidi för din kram =) kramar tillbaks =)

 

Ovido - Quiz & Flashcards