Life Is A Bitch

Alla inlägg den 30 maj 2010

Av lifeisabitch - 30 maj 2010 19:56

raderat hans mobilnummer.... o jag ska säga helt ärligt att jag mår skit över det.. men jag orkar inte ha det såhär o jag orkar inte må såhär.. ibland vill man bara lämna in..men livet e ändå värt att leva på nåt vis.. Killen som jag verkligen vill ha svarar inte på sms längre o jag kan inte för mitt liv begripa vad jag gjort..han vet inte om denna röra jag lyckas skapa åt mig själv för han bor långt bort... fan fan fan.. varför ska jag alltid må dåligt när jag har ledighet framför mig.. mår bra när jag jobbar men när jag ska vara ledig nån dag så biter ångesten tag i mig o släpper inte förrän jag börjar jobba igen..hatar att inte kunna njuta av mina lediga dagar..

Katterna sover så de lär vara uppe inatt o busa som de var denna  så jag e trött som tusan o då blir jag känsligare...

Ovido - Quiz & Flashcards