Life Is A Bitch

Alla inlägg den 9 maj 2010

Av lifeisabitch - 9 maj 2010 21:11

Nu e det söndag kväll o denna helgen har försvunnit i en hast..

Igår åkte vi till malmö o kollade i tropikhuset så fina ödlor där var =) fastnade för en skäggagam..men men ska inte ha en sån nu känns som här redan e ett zoo här, i malmö mötte vi upp min "dejt" A. Jag var superblyg o sa inte så mycket till honom..J o hennes bröder var o grillade med oss o .. kändes som om jag o A inte pratade så mycket men sen vid halv 2 på natten så jag gick jag upp o la mig o han kom ett tag senare o jag hade inte somnat då.. vi började prata o vi redde ut en del som blev fel förra gången o jag låg i hans famn o han pillade mig i håret.. jag brukar hata när nån gör det men han hade nog den rätta touchen för jag blev helt avslappnad o jag tyckte det var mysigt.. han pussade mig på pannan oxå =) När han åkte hem idag så var det så jobbigt o tomt blev det efter han.. vi har lovat varandra att vi ska träffas snart igen o jag vill verkligen att detta ska fungera denna gången för han e en sån bra kille. jag trivs i hans sällskap.. jag förklarade inatt vad jag varit med om o hur jag funkar som person så jag hoppas att det gör att han har tålamod om jag skulle börja strula till det igen.. Jag VILL verkligen att det ska fungera denna gången o jag saknar honom..Han sa att det kändes som att träffa en kompis som det förhoppningsvis kan leda till mer..

nu ska jag kolla på tv tills jag somnar

godnatt

Ovido - Quiz & Flashcards