Life Is A Bitch

Alla inlägg den 14 maj 2010

Av lifeisabitch - 14 maj 2010 19:03

Idag e det fredag o det är skönt fastän jag jobbar hela helgen..Imorgon efter jobb så ska vi avtacka en kollega som går i pension.. kommer kännas konstigt att inte ha henne på jobb längre.. kommer sakna henne..

Jag har börjat äta järntabletter o multivitamin o nu ca 1 dygn senare så mår jag bättre.. yrseln börjar försvinna o jag orkar hålla mig uppe o det e ett framsteg.. tänk att järnbrist kan göra en så dålig.. tur man e undersköterska hehe o kan medicinera sig själv.. Det dåliga e att magen tar stryk av järntabletterna men jag får ta det för att få tillbaka min energi. Jag är egentligen en sprallig o levnadsglad tjej o inte den vandrande zombien som jag varit nu ett tag..

Katterna har varit sjövilda nu ikväll eller jag ska kanske säga Zigge har varit sjövild.. Han far runt som en studsiboll o retar upp Puma o Zorro..Han har nog flyttat varenda matta i hela lägenheten o bråkat flera ggr med de andra katterna..Jag hade velat ha lite av hans energi.. Det har inte ens hjälpt att ha balkongdörren öppen för han e ändå inne o busar.. Nu precis hoppade han på Puma igen o hon visade riktigt att hon e trött på honom. Zorro har blivit dålig i magen så jag har fått tvätta honom o han e så duktig jag vet att han hade velat bita mig men han biter o slickar på tassen i stället så han kämpar verkligen med sitt humör o matte hade inte kunnat vara stoltare över honom =)

Idag har jag gått brevid igen o det känns bättre nu när jag äntligen börjar begripa mig på datan.. ett tag kändes det hopplöst men nu känns det bättre igen o jag tycker det e så roligt där inne.. Ska gå brevid sista gången på tisdag sen ska jag vara redo att klara mig själv..Shit vad jag kommer vara nervös första jobbedagen..

Syrsona här hemma driver mig till vansinne där e en som e så jädra högljudd så jag får nervösa sammanbrott på den.. hade jag vetat vem det var så hade jag slängt den till Cleo medetsamma.

ska se om där e nåt sevärt på tv idag.. verkar ont om bra tv program idag så det blir väl sängen tidigt idag..

Kram o ha en bra fredagkväll o ta det lugnt ikväll   

Ovido - Quiz & Flashcards