Life Is A Bitch

Alla inlägg den 29 maj 2010

Av lifeisabitch - 29 maj 2010 14:11

fy fasen hur ska jag orka jobba ikväll.. trött e jag..mulet väder inte alls uppiggande.. shit jag skulle inte varit hos A inatt.. fan vad jag ångrar det tur att inget hände för då kan man snacka ångest..varför e det så svårt att åka hem efter en fest.. blir så jädra trött på mig själv..jaja min bästa vän vet om det nu iallafall o hon tycker nog jag e ett hopplöst fall o jag håller med henne..det positiva e att jag märkte hur mycket jag saknar han i skurup.. igår när jag var hos A så önskade jag att det var skurupkillen istället...

Av lifeisabitch - 29 maj 2010 08:16

igår var jag på jobbefest riktigt roligt var det =) åkte hem vid 24 tiden o hamnade hos A..att jag alltid hamnar där när  jag druckit..kollade på tv o sov över där.. stack hem nu vid halv 8 imorse.. ska jobba kvällen idag ska nog snart gå o vila lite.. det regnar ute.. Har inte direkt ångest över att jag var hos honom men har dåligt samvete över det för jag dejtar ju en annan kille..

Katterna saknar alltid mig när jag e iväg så Zorro ligger här brevid mig i soffan..

Ovido - Quiz & Flashcards