Life Is A Bitch

Alla inlägg den 9 september 2010

Av lifeisabitch - 9 september 2010 17:52

Idag har jag  jobbat o det var en lugn dag för en gångs skull så jag har äntligen haft tid o fixa med papper o min kollega som bytade av mig blev så glad för jag fixat det mesta till henne imorn..

 

sen handlade jag mat till ödlorna.. Alvin äter ju som en häst minst sagt..

Jag har klippt klorna på de 3 huliganerna.. jag brukar alltid gosa med dem lite när jag klipper klorna för då ser de kloklipparstunden som nåt positivt.. o när jag släppte ner dem så var minsann de inte klara med att gosa.. så de följde efter mig.. bara puma som inte var på goshumör just nu.. Zigge som alltid varit skit jobbig med att klippa hans klor var en riktig gullunge idag =) skönt o roligt när katterna samarbetar o jag riktigt känner deras kärlek till mig och de känner hur mycket jag älskar dem.

Puma har som rutin nu att varje gång jag lägger mig så ska hon ligga uppe på mig.. hon har aldrig nånsin gjort det innan o jag hart ändå haft henne i snart 6 år.. det e så mysigt o hon somnar på mig =)

 

idag e jag lite seg ändå , men förkylningen e nästan borta..

mitt Hb var 110 för nån dag sen o det e ju för lågt o ändå dricker jag blutsaft, som jag kan säga är det äckligaste jag nånsin druckit.. jag undrar varför hb:t sjunker för varje gång jag testar det o jag undrar oxå varför jag inte e tröttare än jag e.. dessa 2 dagarna har jag haft sån energi så det har räckt o blivit över =)

Ovido - Quiz & Flashcards