Life Is A Bitch

Alla inlägg den 11 september 2010

Av lifeisabitch - 11 september 2010 10:47

Idag är det den 11 september.. Den dagen vet alla vad som hände.. Hatet visade sitt ansikte i världen och det man aldrig trodde skulle kunna hända hände.. Har tänt ljus här hemma. Jag brukar inte påverkas så jätte mycket av händelser i världen men just denna händelsen har fastnat i mitt minne.. Tror det beror på att jag inte trodde att nån människa kunde vara så ond o fylld av hat.. Det var oxå den dagen jag färgade mitt hår rött.. mina kompisar satt på mitt rum och kollade på tv o när jag kom upp så var de tysta och jag undrade vad som stod på o frågade vad det var för film de kollade på.. de svarade det är ingen film.. kommer ihåg när jag fick se flygplanen flyga in i world trade center, trodde inte det var sant.. jag har alltid älskat USA och har alltid velat bo där..

 

Idag 9 år senare så har jag gett djuren mat och gosat med dem.. ska iväg o fira min morfar om en stund.. Han är en pigg gamling o det e så kul att se eftersom jag jobbar med gamla sjuka...

 

pratade igen med en underbar kille igår men nåt håller emot med att träffa han.. han e så jädra snygg o verkar ha en bra personlighet.. vad i hela världen e det som hindrar mig??

 


 

Ovido - Quiz & Flashcards