Life Is A Bitch

Alla inlägg den 2 september 2010

Av lifeisabitch - 2 september 2010 07:50

Det undrar jag. När jag vill nåt så brukar alltid de negativa tankarna komma upp o tänka nej det e farligt och så backar jag för rädslan.

Jag har pratat med 2 killar på nätet nu och jag vill träffa dem, men samtidigt e jag rädd. Även om jag ska träffa dem på en allmän plats så gnager tanken ändå att tänk om de våldtar eller mördar mig. Är det för att man dagligen ser i tidningar och på tv alla hemskheter eller har jag blivit uppfostrad så?

Hur ska jag komma över den där spärren för tänk om nån av dem e killen i mitt liv? då går jag miste om honom pga min rädsla. jag har träffat killar från nätet innan och det har gått bra. så varför skulle det inte göra det denna gången??

blir trött på mig själv o mina tankar ibland.

Jag velar oxå om jag ska ta upp min tarotkortlek igen, det var kul att spå men jag kommer aldrig till skott..Jag kommer ihåg att jag slutade spå för det blev obehagligt och där har vi rädslan igen..

 

 

Katterna här hemma e helt galna har så mycket energi redan så de bara springer rundor här..

Ovido - Quiz & Flashcards